tiistai 11. maaliskuuta 2014

Black and white


Kevät on hyvä syy raikastaa kotia väreillä - lisätä ja leikitellä kaikella uudella. Olen kuitenkin huomannut, että aina kun itse olen jotain "ylimääräistä" väriä yrittänyt kotiini sommitella niin kyllästyn siihen heti ja noin viikon kuluttua tekisi mieli heittää se ennen niiin kivan keltainen tyyny ikkunasta ulos. Tämän vuoksi tänäkin vuonna itselläni kevään tehostevärinä toimii (yllätys, yllätys) musta. 

Elloksella ja Stokkalla oli kivoja uutuuksia/poistoja ja klikkailin niitä ostoskoriin alennuskuponkien innoittamana. Stokkalta kotiutuu Stockmann Casan valkoinen maitokaadin (ärsyttää eniten, että on kaunis kattaus ja sitten ruma sininen maitopurkkia pilaa sen). Umbran mustavalkoiset koristeperhoset (ajattelin kokeilla miten ne istuvat kesällä ulkoseinään/oveen/kukkaruukkuihin) ja Stockmann Casan klassisen kaunis maljakko tyylikkäällä hopeareunuksella. 
Ellokselta löysin löytökorista pari sohvatyynynpäällistä ja myös sänkyyn sain uudet tyynynpäälliset. Paras ostos oli kuitenkin kuparinen timanttivalaisin (mä en voi itselleni mitään, oon vaan hulluna timantteihin) ja alennuskoodin kanssa sain sen puoleen hintaan, jes!




         Onko teillä merkitystä vuodenajalla mikä tehosteväri on käytössä vai onko sama linjaus väreissä                                                        koko vuoden vuodenajasta riippumatta?



                                     Päivän biisi:   Clean bandit feat. Jess Glynne - Rather be

2 kommenttia:

  1. Kivoja juttuja olet koonnut kollaasiin, minä tykkään tosi paljon perhoskoristeista. ylläri ylläri mustahan se löytyy täältäkin tehostevärinä, mulla ei ole koskaan aiemmin ollutkaan mustaa sisustuksessa. Hyvä biisi, iloa päivääsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Perhoset eivät ole vielä päässeet mihinkään. Odotan kesää ja aurinkoa - sitten ne saavat kivan paikan ulkoa :)

      Poista